środa, 5 sierpnia 2015

30 faktów o mnie xo

Dzisiaj nie miałam pomysłu na posta, więc napiszę tutaj fakty o mnie xoxo

1. Nazywam się Ola Skalska.
2. Mam 13 lat i po wakacjach idę do I klasy gimnazjum.
3. Mam urodziny 15 stycznia.
4. Mam 165 cm wzrostu (chciałabym jeszcze urosnąć).
5. Jestem w dwóch fandomach - 5SOSFam i Mendes Army <3
6. Słucham zazwyczaj punk rocka, heavy metalu, rocka alternatywnego i klasycznego, ale zdarza mi się posłuchać pop'u.
7. Uczę się gry na pianinie.
8. Moją ulubiona porą roku jest jesień.
9. Nienawidzę upałów i gorąca.
10. Chciałabym mieć mega bladą skórę i czarne włosy.
11. Jestem osobą cichą i spokojną, ale kocham się śmiać.
12. Czasem wydaję mi się, że nikt mnie nie rozumie.
13. Moją ulubiona drużyną piłkarską jest Real Madryt.
14. Nienawidzę kur, wręcz się ich boję.
15. Lepiej dogaduję się ze starszym towarzystwem, ale z młodszym też daję radę.
16. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest historia i j. polski.
17. najbardziej lubię grać w siatkówkę.
18. Nie lubię wf-u w szkole, zwłaszcza lekkoatletyki.
19. Burza mnie uspokaja.
20. Nienawidzę ludzi nietolerancyjnych.
21. Moja wymarzoną wycieczką jest podróż do Norwegii <3
22. Nie jem parówek, kiełbas ani pasztetu ze względu na to, że boję się z czego jest to zrobione.
23. Nienawidzę chodzić na zakupy, kupować nowych ciuchów itp. najchętniej wszystkie bym pocięła.
24. Nie lubię gdy ktoś mnie poucza, nazywa mnie dzieckiem lub śmieje się z mojej osoby.
25. Często płaczę, ale czasem sama nie wiem dlaczego.
26. W przyszłości chciałabym zostać fotografem, projektantką mody i piosenkarką.
27. Moim zdaniem strasznie szybko mówię i mam słabą dykcję.
28. Nie umiem uczyć się wierszy na pamięć.
29. W samej sobie najbardziej lubię swoje nadgarstki.
30. Byłam w trzech krajach - w Czechach, Austrii i Włoszech.

Aleksa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz