środa, 15 lipca 2015

You say something about yourself? x


Welcome xx

W dzisiejszym poście opowiem trochę o sobie.
 No więc od czego zacząć...
Nazywam się Ola Skalska, mam 13 lat, mieszkam (oesu, jak ja mam wytłumaczyć moje położenie) w woj. Pomorskim w powiecie Starogardzkim w gminie Osiek, ale i tak pewnie nikt z Was nie wie gdzie to jest. Po wakacjach idę do 1 klasy gimnazjum. W szkole najbardziej lubię historię i polski, ale nienawidzę wf-u i przyrody (hah, pszyra).
Em, mieszkam z rodzicami, młodszą siostrą i psem shih-tzu, który wabi się Dasza. Uważam, że to piesek specjalnej troski, ponieważ ciągle trzeba go przytulać, głaskać i się z nim bawić.
Moje zainteresowania?...
Jest ich dużo, ale tak najbardziej interesuję się muzyką, fotografią, rysowaniem, projektowaniem ubrań i siatkówką.
W wolnym czasie zazwyczaj gram na pianinie (chodzę na dodatkowe lekcje), słucham muzyki, cykam sobie zdjęcia telefonem, ponieważ nie stać mnie jeszcze na prawdziwą lustrzankę cyfrową, rysuję (zazwyczaj postaci anime, bo wydaję mi się to najprostsze do wykonania) i przerabiam ubrania - jeśli cięcie starych ubrań nożyczkami można nazwać "przerabianiem" i oglądam mecze siatkówki.
 Słucham najczęściej Punk Rock'a, Rock'a klasycznego, Rock'a alternatywnego, HeavyMetal'u i Hard Rock'a. Moimi ulubionymi zespołami są The Offspring, Led Zeppelin, Rolling Stones, The Beatles, Green Day, Nirvana, ale słucham również punk - popowego zespołu 5 Seconds of Summer.
Moim ulubionym polskim siatkarzem jest... hm.... na chwilę obecną Michał Kubiak, a zagranicznym Matthew Anderson (choć to często się zmienia).
Ulubiony piłkarz to Gareth Bale, James Rodriguez i... kiedyś bardzo lubiłam Neymara. Polską piłką nożną niezbyt się interesuję, więc nikogo nie podam ( chociaż jeśli miałabym wybierać to Łukasz Piszczek i Arkadiusz Milik).
Moimi największymi marzeniami jest nauczyć się grać perfekcyjnie na pianinie, gitarze elektrycznej i perkusji, zaprojektować własną kolekcje ubrań, napisać i skomponować kilka piosenek, iść na koncerty moich ulubionym zespołów, znaleźć drugą połówkę, mieć swoją wymarzoną pracę, która będzie się wiązała z moimi zainteresowaniami i być po prostu szczęśliwym.
Myślę, że z grubsza opowiedziałam Wam co nieco o swojej osobie. Jeśli najdzie mnie wena może napiszę tego więcej. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Proszę serdecznie o komentarze z opiniami :))
                                                                                                     See u soon
                                                                                                                        Aleksa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz